Kadınca Paylaşımlar

kadınlar ve sağlık ile alakalı ilişkiler ile alakalı çeşitli yazılar.

Soğan suyunun faydaları inanılmaz

Evet soğan suyunun faydaları o kadar fazla ki bunları sıraya dizip teker teker saymaya kalksak sıra gelmez o kadar diyeyim.

 

Ben de bu sebeple geniş kapsamlı bir araştırma içine girdim yabancı ve Türk kaynaklardan tabii ki her zamanki gibi yabancı kaynaklar daha kapsamlı idi ama Türk kaynakların da yabancılardan bir şeyler aldığını gördüm.

 

Bu sebeple bu kaynaklar benim için daha zahmetsiz oldu. Soğan öyle mucizevi bir bitki ki şifalı özellikleri ile sürekli öne çıkmayı başarıyor, antibakteriyel etkisinden dolayı mitolojik çağlardan günümüze kadar gelmeyi başarmıştır.

 

Soğan suyunun faydaları çeşitli faydalarının yanında insanı enerjik yapan ve sağlıklı bir ömür sürmesini sağlayan ekstraları ile birlikte geliyor, bu sayede tıo konusunda da uzmanlara yardımcı olabilmektedir, zaten bazı uzmanlar bu tarz yöntemlere karşı olmadıklarını göstermeye başladı son zamanlarda.

 

Neyse efendim işte bahsettiğim gibi siz çok soğan yemeyin malum kokuyor insanları kaçıracak bir yerde iseniz kullanmamaya çalışırsanız daha iyi olur soğan suyunun herhangi bir faydaıs var mı diye sorarsanız ben de çok iyi bilmiyorum  aslında.

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post